ساخت والپیپر در کمتر سه دقیقه با فتوشاپ! - نوین گرافیک پلاس
جلسه 30 طراح شو
مدرس دوره یاسین گلشن زاده
زمان ویدیو 2:15
نوشتن نظر کلیک کنید

ساخت والپیپر در کمتر سه دقیقه با فتوشاپ!

در این ویدیو، شما خواهید آموخت که چگونه به سرعت و به‌صورت موثر در کمتر 3 دقیقه زمان، یک والپیپر جذاب با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ ایجاد کنید. این والپیپر می‌تواند به عنوان یک بکگراند مناسب برای کارهای گرافیکی شما استفاده شود و همچنین به عنوان یک والپیپر زیبا برای دستگاه‌های مختلف شما نظیر گوشی موبایل و کامپیوتر مناسب باشد. در این ویدیو، ما به شما نشان خواهیم داد چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های ساده ولی قدرتمند فتوشاپ، یک والپیپر منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید که می‌تواند جلب توجه هر کسی شود.

اگر شما هم می‌خواهید به دنیای جذاب و خلاق طراحی و دیزاین وارد شوید، حتماً این ویدیوها را ببینید. با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای فتوشاپ و طراحی، می‌توانید مهارت‌های خود را به سطح بالاتری برسانید و درآمد خود را افزایش دهید. این ویدیوها به شما نشان می‌دهند که چگونه با استفاده از فتوشاپ و ابزارهای دیگر، پست‌های معرفی محصول، اسلایدر سایت، استوری اینستاگرام، اینفوگرافیک و بنرهای لایو اینستاگرام و… را طراحی کنید و درآمد خود را افزایش دهید. پس، همین حالا نظر خود را درباره این ویدیوها بنویسید و به دیگران هم پیشنهاد دهید. منتظر نظرات شما هستیم!

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
کاور ویدیو جدید copy

آموزش تغییر تصویر لودینگ یا اسپلش فتوشاپ

داخل این ویدیو قصد داریم با همدیگه تصویر اسپلش یا لودینگ نرم‌افزار فتوشاپ رو ویرایش کنیم کافیه این ویدیو...

بیشتر بخوانید
1

رفع مشکل پیکسلی شدن متن در فتوشاپ!

در این ویدیو، به توضیح مفهوم پیکسلی شدن متن در فتوشاپ می‌پردازیم و راه‌حل‌هایی را برای مواجهه با این...

بیشتر بخوانید
سایه کشیده یکی از تکنیک‌های زیباسازی متن در فتوشاپ است که باعث می‌شود متن بیشتر به چشم بیاید و حس عمق و فضا به آن ببخشد. در این ویدیو، شما یاد می‌گیرید که چطور با چند مرحله ساده، سایه کشیده به متن خود اضافه کنید و آن را ویرایش کنید.

ایجاد سایه بلند برای متن در فتوشاپ

سایه کشیده یکی از تکنیک‌های زیباسازی متن در فتوشاپ است که باعث می‌شود متن بیشتر به چشم بیاید و...

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.